Guerrilla-actie voor Sogeti

Sogeti Nederland heeft Macknificent ingeschakeld voor het ontwikkelen van een opvallende guerrilla-actie. Bij deze actie zijn meer dan 800 deurmatten verspreid in alle grote studentensteden van Nederland.

Deze deurmatten heette potentiële nieuwe medewerkers welkom bij de beste werkgever van ons land. Een titel die Sogeti draagt sinds de uitslag van de jaarlijkse Corporate Barometer van Telegraaf en Elsevier uitgevoerd door onafhankelijk onderzoeksbureau Intomart/GfK.

De opvallende rode deurmatten zijn verspreid op locaties waar Young Professionals te vinden zijn. Daarnaast is er een actiesite ontwikkeld – www.bestewerkgevervan.nl – en werden sociale media ingezet. Sogeti lanceerde deze guerrilla-actie ter ondersteuning van de werving van 550 nieuwe medewerkers in 2011. Deze campagne was primair gericht op werving van  Young Professionals. Een Macknificent actie, al zeggen we het zelf!


0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *