Zichtbaar zijn als werkgever:

DAT IS VOOR MIJ OPELLA.

Opella is een innovatieve zorgdienstverlener op de zuidelijke Veluwe die zorg zo persoonlijk mogelijk maakt. Zowel voor klanten als voor medewerkers.  Met die wetenschap ontwikkelden wij een nieuwe arbeidsmarktcampagne voor Opella. Een groot aantal bestaande medewerkers vertelt in slechts twee korte zinnen wat voor hen de essentie is van het werkgeverschap van Opella. En dat leidt dan tot een serie krachtige campagne-uitingen. De employer brand gedachte ‘vakkundig vanuit het hart’ krijgt hiermee een nieuwe invulling die tevens de directe werving van Opella een boost geeft met de vraag: Wat wordt Opella voor jou? De campagne is deze zomer te zien op social media, via out-of-home in het werkgebied en in het vakblad V&VN Magazine. Zichtbaar zijn als werkgever. Dat is voor mij Opella.

Zichtbaar zijn als werkgever:

DAT IS VOOR MIJ OPELLA.

Opella is een innovatieve zorgdienstverlener op de zuidelijke Veluwe die zorg zo persoonlijk mogelijk maakt. Zowel voor klanten als voor medewerkers.  Met die wetenschap ontwikkelden wij een nieuwe arbeidsmarktcampagne voor Opella. Een groot aantal bestaande medewerkers vertelt in slechts twee korte zinnen wat voor hen de essentie is van het werkgeverschap van Opella. En dat leidt dan tot een serie krachtige campagne-uitingen. De employer brand gedachte ‘vakkundig vanuit het hart’ krijgt hiermee een nieuwe invulling die tevens de directe werving van Opella een boost geeft met de vraag: Wat wordt Opella voor jou? De campagne is deze zomer te zien op social media, via out-of-home in het werkgebied en in het vakblad V&VN Magazine. Zichtbaar zijn als werkgever. Dat is voor mij Opella.

Social media

Social media vormen de kern van de mediastrategie. De campagne bestaat uit employee generated content die door een groot aantal medewekers wordt uitgedragen. Dankzij korte video’s, ‘stories’ en caroussel advertenties op Facebool en Instagram krijgen potentiële medewerkers in korte tijd een goed beeld van Opella als werkgever. Actief op social media. Dat is voor mij Opella.

Social media

Social media vormen de kern van de mediastrategie. De campagne bestaat uit employee generated content die door een groot aantal medewekers wordt uitgedragen. Dankzij korte video’s, ‘stories’ en caroussel advertenties op Facebool en Instagram krijgen potentiële medewerkers in korte tijd een goed beeld van Opella als werkgever. Actief op social media. Dat is voor mij Opella.

Twee voorbeelden uit een serie zeer korte, maar alleszeggende video’s.


Print

Omdat Opella altijd open staat voor goede verpleegkundigen, verzorgenden en verpleegkundig specialisten, verschijnt de campagne ook in V&VN Magazine. In het hart van de doelgroep dus. En hoe!
Opvallend werven. Dat is voor mij Opella.

Print

Omdat Opella altijd open staat voor goede verpleegkundigen, verzorgenden en verpleegkundig specialisten, verschijnt de campagne ook in V&VN Magazine. In het hart van de doelgroep dus. En hoe!
Opvallend werven. Dat is voor mij Opella.

Opella mensen