Employer Branding campagne de Jong & Laan: Karakter telt!


Video t.b.v. owned media en in-article


Oog voor de mens

Accountantsorganisatie de Jong & Laan lanceert een nieuwe Employer Branding campagne. De campagne – die bestaat uit video’s, outdoor (abri’s), display advertising, social media en print –  heeft als doel om studenten, Young Professionals en Professionals in de accountancy te wijzen op het mensgerichte karakter van de Jong & Laan. De centrale boodschap van de campagne: of je nu accountant, fiscalist of bedrijfsadviseur bent, bij de Jong & Laan ben je op de eerste plaats jezelf. Eigen medewerkers spelen de hoofdrol in de campagne, gewoon door te zijn wie ze zijn. Daarmee laten wij zien dat de Jong & Laan oog heeft voor de mens achter de collega en dat persoonlijke kwaliteiten minstens zo belangrijk zijn als vakinhoudelijke competenties. Karakter telt bij de Jong & Laan.

Outdoor: abri’s rondom vestigingen


Advertenties in toonaangevende vakbladen


Werkenbij site

Belangrijk onderdeel van de campagne is een speciale ‘werkenbij’ site. Alle uitingen van de campagne verwijzen naar werkenbijjonglaan.nl, waar studenten, young professionals én professionals alles kunnen lezen over werken bij de Jong & Laan. Vanzelfsprekend zijn op deze site ook alle vacatures te vinden, waarbij we het mensen zo makkelijk mogelijk maken om te solliciteren. Deze nieuwe website draagt niet alleen bij aan de zichtbaarheid van de Jong & Laan als aantrekkelijke werkgever, maar geeft ook een nieuwe impuls aan het recruitmentproces.

Werken bij site i.s.m. TRIMM


Facebook carrousel


Display advertising


Beursmateriaal

Vanzelfsprekend hebben we de campagne ook doorvertaald naar middelen ten behoeve van carrièrebeurzen, waaronder een opvallende beurswand, roll-up banners en give-aways, waarmee recruiters geschikte kandidaten op een persoonlijke manier kunnen aanspreken.

Beurswand


Interne communicatie